W ramach Tygodnia Kultury Amerykańskiej uczniowie na lekcjach języka angielskiego uczestniczyli w wielu ciekawych działaniach związanych z historią i tradycjami Stanów Zjednoczonych.

Młodsze klasy pod kierunkiem pani Magdaleny Iwanowskiej tworzyły Indyka Dziękczynnego, zapisując po angielsku, za co są wdzięczne, na kolorowych piórkach. Dzieci poznawały również okoliczności odkrycia Ameryki, historię Krzysztofa Kolumba oraz dowiadywały się, jak pierwsi pielgrzymi osiedlali się w Nowym Świecie.

Klasa 4 uczyła się o Rdzennych Mieszkańcach Ameryki Północnej i przygotowała projekty przedstawicieli wybranych plemion.
Klasa 5 tworzyła przepisy na tradycyjne amerykańskie dania.

Nie zabrakło także aktywności ruchowych – uczniowie mogli spróbować swoich sił w łapaniu byka i bizona na lasso.

Na I i III piętrze panie Luiza Czajkowska oraz Justyna Dąbrowska przygotowały dodatkowe zadania dla starszych klas. Uczniowie mogli stworzyć flagę amerykańską z bibuły, zaznaczać nazwy poszczególnych stanów oraz miejsca pochodzenia znanych Amerykanów. Na gazetkach pojawiły się również papierowe amerykańskie potrawy wykonane przez uczniów, a także projekty indyków związane ze Świętem Dziękczynienia.

Tydzień Kultury Amerykańskiej był okazją do poznania historii, tradycji i symboli Stanów Zjednoczonych poprzez twórcze działania, projekty plastyczne, gry oraz zabawy ruchowe. Uczniowie, zarówno młodsi, jak i starsi, z zaangażowaniem odkrywali różne aspekty kultury amerykańskiej, wzbogacając swoją wiedzę i umiejętności językowe.